You are here:

Isporuka

Troškovi isporuke

Za sve poručene proizvode u vrednosti preko 10.000 dinara obezbedili smo besplatnu isporuku na Vašu kućnu adresu, na teritoriji cele Republike Srbije.

Za poručene proizvode u vrednosti ispod 10.000 dinara kupac plaća isporuku po redovnoj ceni kurirske službe.

Rok isporuke

Za sve proizvode standardnih dimenzija rok isporuke je do 7 radnih dana nakon porudžbine.

Za proizvode vanstandardnih dimenzija rok isporuke je do 14 radnih dana nakon porudžbine.

Ukoliko se dogodi da zbog više sile isporuka kasni, blagovremeno ćemo Vas obavestiti o tome.

Način isporuke

Sve naše proizvode isporučujemo putem kurirske službe.

Dan pre slavanja Vašeg poručenog proizvoda naša služba prodaje će Vas kontaktirati i obavestiti o isporuci.

Vaša obaveza je da na dan isporuke obezbedite da bude prisutna osoba na naznačenoj adresi za isporuku koja će preuzeti i proveriti pošiljku.

Obaveza kurira je da Vam poručen proizvod dostavi do ispred vrata u slučaju da živite u prizemnoj kući ili u stambenoj zgradi sa velikim liftom. Ukoliko živite u stambenoj zgradi sa malim liftom ili bez lifta, potrebno je da organizujete pomoć kuriru kako bi Vam se dušek što brže i sigurnije dostavio.

Vaša obaveza je da prilikom preuzimanja pošiljke vizuelno pregledate primljenu pošiljku i da potpisom na otpremnici potvrdite da ste robu preuzeli neoštećenu. Sve naknadne reklamacije vezane za oštećenja nastala prilikom transporta neće se prihvatati.

U slučaju da primetite oštećenje na dušeku nastalo transportom u obavezi ste da nas, pre preuzimanja i isplate pošiljke, kontaktirate što je pre moguće.

Reklamacija oštećene robe prilikom isporuke

Prilikom preuzimanja robe, molimo Vas da u prisustvu kurira proverite pošiljku koja Vam je isporučena. Ako utvrdite da na pošiljci ima vidljivih oštećenja, naš savet je da ne preuzmete pošiljku. U tom slučaju bi trebalo da nas pozovete na telefon 017/471-297 ili da nas obavestite e-mailom na adresu info@dusecifresh.rs tako što ćete dostaviti Vaše podatke (ime, prezime, telefon) i navesti razlog odbijanja pošiljke. Nakon toga, mi ćemo Vas u najkraćem mogućem roku obavestiti o daljim koracima.