U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije kupac ima pravo da u roku od 14 dana od prijema robe, bez navođenja razloga, odustane od kupovine zaključene na daljinu, tj putem interneta.
Obaveze kupca i prodavca
Obaveza kupca je da obavesti prodavca robe slanjem popunjenog obrasca o odustanku od kupovine putem pošte ili mejla ili drugim nedvosmislenim putem.
Ukoliko kupac obavesti prodavca slanjem popunjenog obrasca, dužnost prodavca je da kupca bez odlaganja obavesti o prijemu zahteva pismenim ili elektronski putem.
Obaveza kupca je da poručenu robu pravilno upakuje kako se ne bi oštetila u transportu.
Rok za povraćaj robe
Kupac ima rok od 15 dana nakon slanja dopisa o odustanku od kupovine da poručenu, plaćenu i isporučenu robu vrati na našu adresu:
- Intercom-line d.o.o.
- Žitorađe bb, 17510 Vladičin Han
Troškovi isporuke
Troškovi vraćanja robe u slučaju odustanka od ugovora o kupovini padaju na teret kupca.
Trošak vraćanja robe će se obračunavati prema važećem cenovniku kurirske službe.
Povraćaj novca
Nakon što je proizvod vraćen, prodavac je u obavezi da bez odlaganja, kupcu izvrši povraćaj uplaćenog novca.
Novac kupcu može biti vraćen isključivo uplatom na tekući račun.
Slučajevi kada kupac nema pravo na odustanak od kupovine
Kupac nema pravo na odustanak od kupovine kada se radi o proizvodima koji se rade po posebnoj porudžbini i zahtevima kupca (vanstandardne dimenzije, sastav proizvoda, itd.). Takođe, nije dozvoljena zamena ovakvih proizvoda za bilo koji drugi proizvod iz našeg asortimana.
Slučajevi kada kupac odgovara za umanjenu vrednost robe
U slučaju da je roba oštećena u transportu ili na bilo koji drugi način dok je bila u državini kupca, kao posledica rukovanja robom na neadekvatan način, odnosno prelazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe, kupac je odgovoran za umanjenu vrednost robe. U tom slučaju će mu vrednost povraćenog novca biti umanjena za umanjenu vrednost robe.