Molimo vas da pažljivo pročitate ove uslove poslovanja pre korišćenja usluga našeg sajta.
Uvod i definicije
Opšti uslovi poslovanja regulišu pravni odnos između svakog korisnika/kupca i prodavca/kompanije Intercom-line d.o.o., prilikom korišćenja e-prodavnice i kupovine proizvoda.
Korišćenjem e-prodavnice, kupac se slaže sa svim navedenim uslovima. Kompanija zadržava pravo izmene ovih Uslova u bilo kom trenutku, pri čemu će ažurirane verzije biti objavljene na sajtu.
Podaci o pravnom licu
- Naziv firme: Intercom-line d.o.o.
- Sedište firme: Žitorađe bb, 17510 Vladičin Han
- Telefon: 069/673-237 i 017/471-297
- E-mail: info@dusecifresh.rs
- Matični broj: 20542721
- PIB: 106145829
- Tekući račun: 160-321459-73 Banka Intesa
Proizvodi
Firma Intercom-line d.o.o. se bavi proizvodnjom i prodajom dušeka, naddušeka, jastuka i ostale opreme za spavanje.
Detaljan opis proizvoda, uključujući specifikacije, materijale, dimenzije i druge relevantne informacije biće dostupan na sajtu. Firma nastoji da pruži što verodostojniji opis svojih proizvoda. Fotografija proizvoda na sajtu je informativne prirode i ne možemo bezuslovno da garantujemo da verno odgovara izgledu proizvoda.
Cene
Cene proizvoda će biti navedene na sajtu za svaki proizvod posebno, u skladu sa važećim cenovnikom.
Sve cene na našem sajtu su iskazane u dinarima, sa uračunatim PDV-om. Plaćanje bilo kojom drugom valutom nije moguće na našem sajtu.
Isporuka
Troškovi isporuke
Firma obezbeđuje besplatnu isporuku za sve porudžbine čija vrednost prelazi 10.000 dinara.
Za porudžbine ispod ove vrednosti, cena dostave će biti naplaćena u skladu sa važećim cenovnikom kurirske službe.
Rok isporuke
Rok isporuke za standardne dimenzije dušeka i naddušeka je do 7 radnih dana, dok je za vanstandardne dimenzije rok do 14 radnih dana.
Detaljne informacije o rokovima isporuke biće dostupne prilikom finalizacije narudžbine.
Načini plaćanja
Korisnicima su na raspolaganju sledeći načini plaćanja:
Plaćanje platnim karticama
- Plaćanje kupljenih proizvoda možete izvšiti online na našem web sajtu platnim karticama: MASTER CARD, VISA, MAESTRO, DINA CARD i AMERICAN EXPRESS.
- Kada završite kupovinu, automatski se preusmeravate na na stranicu banke, gde je potrebno da unesete Vaše podatke.
- Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
- Ukoliko proizvod koji ste poručili i platili nije trenutno dostupan rezervisana sredstva će Vam biti u najkraćem roku vraćena na Vaš tekući račun.
Plaćanje po predračunu (virmanom)
- Nakon završetka kupovine, na Vaš e-mail će stići ponuda sa svim potrebnim podacima za uplatu. Uplatu možete izvršiti putem e-bankinga ili uplatnicom u Vašoj pošti ili banci, kao i prenosom sredstava za pravna lica.
- Isporuka proizvoda se organizuje nakon što Vaša uplata bude vidljiva na izvodu banke.
- Podaci za popunjavanje naloga:
- Svrha plaćanja: Plaćanje internet porudžbine (navesti model i dimenzije proizvoda i količinu)
- Primalac: Intercom-line d.o.o. Žitorađe bb, Vladičin Han
- Broj računa: 160-321459-73 Banka Intesa
- Poziv na broj: Broj porudžbine
Plaćanje pouzećem
- Vaš poručeni proizvod možete platiti i pouzećem, kada Vam poručeni proizvod bude isporučen.
- Plaćanje je moguće samo gotovinom.
Saobraznost proizvoda
Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru.
Roba je saobrazna ugovoru:
- ako odgovara opisu koji je dao prodavac;
- ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
- ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
- ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što kupac može osnovano da očekuje, s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca
Rokovi za otklanjanje nesaobraznosti
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na kupca, kupac ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni (popravka), da mu se kupljeni proizvod zameni, da raskine ugovor sa povraćajem novca ili da zahteva pravično umanjenje cene.
Ako se nesaobraznost pojavi nakon šest meseci od dana prelaska rizika na kupca, kupac ima pravo da se odluči između zahteva da se nesaobraznost otkloni ili da mu se proizvod zameni. Kupac u ovom roku može raskinuti ugovor u slučajevima kada: nesaobraznost uopšte ne može da se otkloni popravkom ili zamenom.
Kupac ne može raskinuti ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
Reklamacije
Prava, obaveze i rokovi
Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanje svojih prava zbog nesaobraznosti robe ili zbog pogrešno obračunate cene.
Prodavac je dužan da primi izjavljenu reklamaciju.
Kupac je dužan da izjavi reklamaciju putem telefona 017/471-297 ili elektronski putem na e-mail adresu: info@dusecifresh.rs uz dostavu računa na uvid ili nekog drugog dokaza o kupovini. Zahtev za reklamaciju i otklanjanje nesaobraznosti možete preuzeti ovde.
Prodavac je dužan da kupcu bez odlaganja izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno da mu saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju. U odgovoru će prodavac obavestiti kupca da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izašnjenje o zahtevu kupca o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku i kako će rešiti reklamaciju ako je prihvata.
Rok za rešavanje robe je do 15 dana od dana podnošenja reklamacije.
Kupac je dužan da se izjasni na odgovor na prodavca najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema odgovora prodavca.
Ukoliko prodavac odbije reklamaciju, u obavezi je da kupca obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Ako prodavac usmeno izjavljenu reklamaciju kupca reši u skladu sa zahtevom potrošača prilikom njegovog izjavljivanja, nije dužan da mu izda potvrdu o prijamu zahteva za reklamaciju, niti da mu odgovori na reklamaciju.
Svi troškovi koji nastanu po osnovu osnovane reklamacije padaju na teret prodavca.
Reklamacija oštećene robe prilikom isporuke
Prilikom preuzimanja robe, molimo Vas da u prisustvu kurira proverite pošiljku koja Vam je isporučena. Ako utvrdite da na pošiljci ima vidljivih oštećenja, naš savet je da ne preuzmete pošiljku. U tom slučaju bi trebalo da nas pozovete na telefon 017/471-297 ili da nas obavestite e-mailom na adresu info@dusecifresh.rs tako što ćete dostaviti Vaše podatke (ime, prezime, telefon) i navesti razlog odbijanja pošiljke. Nakon toga, mi ćemo Vas u najkraćem mogućem roku obavestiti o daljim koracima.
Slučajevi u kojima neće važiti reklamacija
- Zbog neadekvatnog održavanja proizvoda od strane kupca;
- Zbog mehaničkog oštećenja robe krivicom kupca;
- Zbog pranja skidajuće navlake na temperaturi većoj od 40°C, korišćenja hemijskih sredstava za izbeljivanje ili sušenja u veš-mašini;
- Zbog preopterećenosti na dušeku;
- Zbog uticaja vlage, tj. zbog držanja dušeka u vlažnoj prostoriji;
- Zbog uticaja toplote, tj. zbog držanja dušeka na razdaljini manjoj od 1,5m od izvora toplote;
- Zbog držanja dušeka na neodgovarajućoj podlozi;
- Ukoliko kupac prilikom reklamacije ne priloži račun ili drugi dokaz o kupovini.
Pravo kupca na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije kupac ima pravo da u roku od 14 dana od prijema robe, bez navođenja razloga, odustane od kupovine zaključene na daljinu, tj putem interneta.
Obaveze kupca i prodavca
Obaveza kupca je da obavesti prodavca robe slanjem popunjenog obrasca o odustanku od kupovine putem pošte ili mejla ili drugim nedvosmislenim putem.
Ukoliko kupac obavesti prodavca slanjem popunjenog obrasca, dužnost prodavca je da kupca bez odlaganja obavesti o prijemu zahteva pismenim ili elektronski putem.
Obaveza kupca je da poručenu robu pravilno upakuje kako se ne bi oštetila u transportu.
Rok za povraćaj robe
Kupac ima rok od 15 dana nakon slanja dopisa o odustanku od kupovine da poručenu, plaćenu i isporučenu robu vrati na našu adresu:
- Intercom-line d.o.o.
- Žitorađe bb, 17510 Vladičin Han
Troškovi isporuke
Troškovi vraćanja robe u slučaju odustanka od ugovora o kupovini padaju na teret kupca.
Trošak vraćanja robe će se obračunavati prema važećem cenovniku kurirske službe.
Povraćaj novca
Nakon što je proizvod vraćen, prodavac je u obavezi da bez odlaganja, kupcu izvrši povraćaj uplaćenog novca.
Novac kupcu može biti vraćen isključivo uplatom na tekući račun.
Slučajevi kada kupac nema pravo na odustanak od kupovine
Kupac nema pravo na odustanak od kupovine kada se radi o proizvodima koji se rade po posebnoj porudžbini i zahtevima kupca (vanstandardne dimenzije, sastav proizvoda, itd.). Takođe, nije dozvoljena zamena ovakvih proizvoda za bilo koji drugi proizvod iz našeg asortimana.
Slučajevi kada kupac odgovara za umanjenu vrednost robe
U slučaju da je roba oštećena u transportu ili na bilo koji drugi način dok je bila u državini kupca, kao posledica rukovanja robom na neadekvatan način, odnosno prelazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe, kupac je odgovoran za umanjenu vrednost robe. U tom slučaju će mu vrednost povraćenog novca biti umanjena za umanjenu vrednost robe.
Zaštita privatnosti
Firma Intercom-line d.o.o. poštuje privatnost svojih Korisnika i preduzima sve neophodne mere zaštite ličnih podataka Korisnika, u skladu sa zakonom o zaštiti podataka o ličnosti i zakonom o zaštiti potrošača i obavezuje se da će čuvati privatnost svojih kupaca.
Da biste ostvarili kupovinu putem našeg sajta, potrebno je da između ostalog unesete i Vaše lične podatke (ime i prezime, adresa, kontakt telefon, e-mail).
Vaši lični podaci će se koristiti isključivo u svrhu obrade narudžbina i pružanja kvalitetnih usluga, kao i povremenog slanja promotivno-informativnog materijala, te se neće koristiti u druge svrhe, niti će se distribuirati bez Vašeg pristanka.
Ukoliko to želite imate pravo da zahtevate brisanje sa mailing liste koja se koristi za marketinške kampanje.
Kolačići (Cookies)
Kolačići, poznati i kao HTTP cookies, su mali tekstualni fajlovi koje web serveri šalju pregledačima internet stranica, a pregledači ih kasnije čuvaju na uređajima posetilaca (kupaca). Njihova osnovna funkcija je pamćenje informacija o posetiocima (kupcima), kao što su njihove preferencije, radi poboljšanja korisničkog iskustva prilikom ponovnih poseta sajtu.
Kada posetilac (kupac) prvi put poseti sajt, obično se pojavljuje obaveštenje ili upit o korišćenju kolačića, gde on može prihvatiti ili odbiti korišćenje kolačića. Takođe može ručno upravljati postavkama kolačića u svojim pregledačima.
Sigurnost kupovine
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, sve poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj, tj. kriptovanoj formi, upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije, čime Vam se omogućava sigurna i bezbedna internet kupovina.
Sigurnost podatka prilikom kupovine Vam garantuje procesor platnih kartica, Banka Intesa i kompletan proces naplate se obavlja na stranicama banke. Vaši podaci sa platne kartice nam nijednog trenutka nisu dostupni.
Intelektualna svojina
Sva prava intelektualne svojine nad sadržajem na sajtu, uključujući tekstualni i grafički materijal, fotografije, logotipe i druge elemente, pripadaju kompaniji Intercom-line d.o.o. Korisnici se obavezuju da neće reprodukovati, distribuirati ili koristiti sadržaj sa sajta u komercijalne svrhe bez prethodne pismene saglasnosti kompanije Intercom-line d.o.o.