You are here:

Reklamacije

Prava, obaveze i rokovi

Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanje svojih prava zbog nesaobraznosti robe ili zbog pogrešno obračunate cene.

Prodavac je dužan da primi izjavljenu reklamaciju.

Kupac je dužan da izjavi reklamaciju putem telefona 017/471-297 ili elektronski putem na e-mail adresu: info@dusecifresh.rs uz dostavu računa na uvid ili nekog drugog dokaza o kupovini. Zahtev za reklamaciju i otklanjanje nesaobraznosti možete preuzeti ovde.

Prodavac je dužan da kupcu bez odlaganja izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno da mu saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju. U odgovoru će prodavac obavestiti kupca da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izašnjenje o zahtevu kupca o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku i kako će rešiti reklamaciju ako je prihvata.

Rok za rešavanje robe je do 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Kupac je dužan da se izjasni na odgovor na prodavca najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema odgovora prodavca.

Ukoliko prodavac odbije reklamaciju, u obavezi je da kupca obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Ako prodavac usmeno izjavljenu reklamaciju kupca reši u skladu sa zahtevom potrošača prilikom njegovog izjavljivanja, nije dužan da mu izda potvrdu o prijamu zahteva za reklamaciju, niti da mu odgovori na reklamaciju.

Svi troškovi koji nastanu po osnovu osnovane reklamacije padaju na teret prodavca.

Reklamacija oštećene robe prilikom isporuke

Prilikom preuzimanja robe, molimo Vas da u prisustvu kurira proverite pošiljku koja Vam je isporučena. Ako utvrdite da na pošiljci ima vidljivih oštećenja, naš savet je da ne preuzmete pošiljku. U tom slučaju bi trebalo da nas pozovete na telefon 017/471-297 ili da nas obavestite e-mailom na adresu info@dusecifresh.rs tako što ćete dostaviti Vaše podatke (ime, prezime, telefon) i navesti razlog odbijanja pošiljke. Nakon toga, mi ćemo Vas u najkraćem mogućem roku obavestiti o daljim koracima.

Slučajevi u kojima neće važiti reklamacija

  • Zbog neadekvatnog održavanja proizvoda od strane kupca;
  • Zbog mehaničkog oštećenja robe krivicom kupca;
  • Zbog pranja skidajuće navlake na temperaturi većoj od 40°C, korišćenja hemijskih sredstava za izbeljivanje ili sušenja u veš-mašini;
  • Zbog preopterećenosti na dušeku;
  • Zbog uticaja vlage, tj. zbog držanja dušeka u vlažnoj prostoriji;
  • Zbog uticaja toplote, tj. zbog držanja dušeka na razdaljini manjoj od 1,5m od izvora toplote;
  • Zbog držanja dušeka na neodgovarajućoj podlozi;
  • Ukoliko kupac prilikom reklamacije ne priloži račun ili drugi dokaz o kupovini.